Технологія видалення вм'ятин без фарбування Paintless Dent Repair - PDR
Чому ж «унікальна технологія», відкрита компанією «Mercedes» у «далекій» Німеччині, 70 років йшла до нашої Батьківщини і дісталася лише Америкою?
Тому що ніякої «унікальності» у звичайному рихтуванні немає. Німці це чудово розуміють і тому більшість офіційних дилерів в Україні досі не мають у своїх сервісах спеціалістів PDR та із задоволенням користуються послугами наших майстрів (являючись при цьому «винахідниками» PDR).
Чому ж «унікальна технологія» прийшла до нас із Америки?
Американці народ більш заповзятливий. В умінні робити гроші «з нічого» їм немає рівних (долари, джинси, шоу-бізнес тощо). Вони найкращі у світі з розкручування брендів та реклами.
«УНІКАЛЬНИЙ АМЕРИКАНСЬКИЙ СПОСІБ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРОДАЖ»
Змінюємо вивіску «Магазин» на «Маркет» – внаслідок продажи збільшилися.
«СЕНСАЦІЙНЕ ВІДКРИТТЯ УНІВЕРСИТЕТУ ЕКОНОМІКИ США»
Додаємо попереду слово "Super", отримуємо "Supermarket" - продажи збільшилися.
Ми самі хочемо бути ошуканими.
БУДЬ ЛАСКА!!! Найдешевший спосіб збільшити продажі – змінити вивіску.
Тільки «магазин» всередині залишається «магазином».
Погодьтеся:
«Унікальна Американська технологія Paintless Dent Repair - PDR» приваблює набагато сильніше, ніж «Українське безфарбувальне рихтування-УБР».
Швидкий спосіб заробити не оминув і наших «бізнесменів».
Зараз навіть найгірші автосервіси рясніють красивою рекламою про «унікальну технологію безфарбувального видалення вм'ятин» з пропозиціями послуг з навчання.
Причому, навчанням займаються частіше ті, хто сам нічого робити не вміє (хто вміє - завжди зайняті). Фірми, які беруть під крило таких бізнесменів, забезпечують їх рекламою і видають сертифікати про проходження курсів (хоча самі таких сертифікатів не мають).
Найбіднішим учням можна продати навчальну касету за 50 $, для заможніших клієнтів можна, представивши себе «великим майстром», розповісти і показати особисто все, що бачив на цій касеті (за 300 – 1500 $ на тиждень).
Також їм можна продати і «спеціальний інструмент» - набір важелів (вартістю вживаного автомобіля), виготовлений місцевим ковалем за кресленнями замовника). У такого інструменту «ціни в рази нижчі за світові» (тим більше, що справжній ніхто в очі не бачив і уявлення не має, яким вимогам він повинен відповідати). На цю вудку, як правило, клює приватний дрібний та середній автосервіс.
Основи неякісного автосервісу.
Натхнене сертифікатом або відданими грошима, нове «світило рихтування» поспішає повідомити світ про свої «унікальні можливості» та бажання навчати інших (щоб швидше повернути витрачені гроші за тими самими американськими принципами).
А народ до них тягнеться і залишається задоволений відданими грошима під гіпнозом гарної реклами (він поняття не має, що таке якісний сервіс і яким має бути результат), а іноді повертається до старого маляра, вкотре переконавшись, що «навколо одні шахраї» .
Повертаючись до «унікальності», я хочу сказати, що вона є. Але вона полягає не тільки в технології рихтування, а насамперед у людях, у їхній майстерності, таланті, досвіді, наполегливості та терпінні.
Є у нас працьовиті та талановиті майстри, які справді «унікальні» і немає їм «аналогів у всьому світі».
Читаючи красиві імпортні реклами та вибираючи СТО для свого улюбленця, не забувайте, що ремонтувати Ваш автомобіль будуть не вивіски, а люди.
З повагою, керівник компанії "АвтоЮвелір"
Ю. АБАКУМОВ