Нова професія в кузовному ремонті
Видалити вм'ятину з автомобіля без шпаклівки та фарбування, причому за дуже короткий час можна зробити без проблем. Секрет у майстерності та професіоналізмі українських майстрів, які швидко опновують нові технології.
Якісний кузовний ремонт із збереженням лакофарбового покриття доступний тепер кожному автовласнику. Для цього достатньо звернутися до кваліфікованого майстра. Як працюють такі фахівці, дивіться у наступному сюжеті.
Центр безфарбувального видалення вм'ятин АвтоЮвелір. Безбарвне видалення вм'ятин з автомобіля - технологія, що давно й успішно застосовується в західних країнах, тому перші українські майстри, які працюють по ній, як правило, проходили навчання за кордоном. А наразі успішно діляться своїм досвідом і навчають іноземців з усього світу.
- Існує два способи видалення вм'ятин без фарбування.
1. За допомогою ручного інструменту, так званих гачків.
2. За допомогою клейової системи. Застосовується за відсутності доступу зсередини деталі.
Майстри працюють спеціальними інструментами різної конфігурації, довжини та товщини. Такі гачки дозволяють дістатися у важкодоступні місця, не знімаючи деталі кузова. Якщо доступу зсередини немає, використовується клейова система.
Для того щоб вм'ятина зникла назавжди і буквально на очах, насамперед важливим критерієм є професіоналізм майстра. Адже така робота майже ювелірна, тож головне правильно обрати спеціаліста.


Фахівці радять віддавати своє авто на кузовний ремонт за рекомендацією знайомих, а також проконсультуватись у кількох майстрів. Варто звернути особливу увагу на кваліфікацію. Досвід роботи з технології майстра має бути не менше трьох років. У цьому випадку навіть професіонал не зможе визначити, де на вашому авто була вм'ятина.
- Технологія безфарбувального видалення вм'ятин дозволять зберігати заводське покриття, а також оксидне покриття металу зсередини.
Деякі автовласники до такої технології, як і раніше, ставляться насторожено і вважають, що на місці пошкодження з часом може порушитися лакофарбове покриття. Проте спеціалісти стверджують що це не так.
- Це виключено, тому що на даний момент фарби мають високу пластичність. Навіть після сильних ударів фарба не порушується. Після ремонту вона зберігає свою жорсткість та форму.
Крім того, в більшості випадків безфарбувальне видалення пошкоджень обходиться дешевше, ніж шпаклівка та фарбування. Виключається при цьому варіант непопадання в колір, який при фарбуванні зустрічається досить часто.
Також технологія дозволяє заощадити час, що важливо для працюючого водія.
- При невеликому пошкодженні від каштану або граду – процедура займає близько 15 хвилин (1-2 вм'ятини). 99% робіт провадиться протягом дня.
Вартість ремонту залежить від кількох факторів, головний з яких – ступінь пошкодження автомобіля. Адже чим більше і глибше вм'ятина, тим складніше досягти ідеального результату. Для того, щоб назвати клієнту вартість роботи, майстру достатньо провести огляд автомобіля та пошкодження.
- На це піде не більше п'яти хвилин.